بیمتال 0.25 الی 0.24 آمپر


ساختار رله های حرارتی اضافه بار ساده بوده و ساخت این پله ها هزینه کشی را در بر

می گیرد لذا در موتورهای فشار قمعیقه به کار برده می شود و حفاظت موتور را در قبال کار

غیر عادی برعهد دارد. در موتورها با قدرت بالا و موتورهای فشار قوی از رله های اضافه بار نوع

الکترونیکی استفاده می شود

بیمتال ساختار رله های حرارتی اضافه بار ساده بوده و ساخت این رله ها هزینه کمی را در بر می گیرد لذا در موتورهای فشار تعلیقه به کار برده می شود و حفاظت موتور را در قبال کار غیرعادی برعهده دارد. در موتورها با قدرت بالا و موتورهای فشار قوی از راه های اضافه بار نوع الکترونیکی استفاده می شود که با دقت و با اطمینان بیشتر عمل می نمایند



جریان اضافه بار برقرار شده به عنوان جریان اضافه بار از طریق تولید حرارت در رله (Running Overload) التشخیص داده می شود. رله به المان حرارتی مجهز بوده در قبال برقراری جریان بار اسمی درجه حرارت المان محدود قابل قبول (به طور معمول ۴۰ درجه سانتی گراد) را دارا بوده، در صورت افزایش جریان تا بیش از مقدار اسمی و تولید حرارت در المان حرارتی، درجه حرارت از مقدار تنظیم رله تجاوز نموده رله عمل می نماید. افزایش درجه حرارته مستلزم گذشت زمان و انتقال حرارته په المان حسام به درجه حرارت خواهد



یابد، درجه حرارت تیز تقلیل یافته، وله عمل نخواهد کرد. بدین ترتیب با افزایش جریان اضافه بار فاصله زمانی



چناچه قبل از افزایش درجه حرارت تا مقدار تنظیم رله جریان کاهش کار رله کاهش می یابد



رله حرارتی اضافه بار یا L) در کلیه تجهیزاتی که افزایش جریان بار و انرژی حرارتی حاصل از آن، درجه حرارته هادی و ایزولاسیون آن را فزونی بخشیده، عیبه الکتریکی قازقاز را موجب شود نظیر کابل ها، موتورها، ترانسفورماتورها و ژنراتورها پیش بینی می شود.